Lojalnost kupaca

Današnjem kupcu je teško i biće sve teže ugoditi - razmažen je velikom mogućnošću izbora i želi da maksimizuje vrednost za svaki potrošeni dinar. Ako se kupcu ne ugađa dolazi do gubitka kupaca koji utiče na prodaju i profit. Istraživanja pokazuju da je pet do deset puta skuplje da se steknu novi kupci nego da se zadrže stari. Kompanije čiji profit i plate zaposlenih zavise od kupaca i klijenata, danas koriste sve mogućnosti da shvate kako stvoriti, zadržati i proširiti grupu lojalnih kupaca. Kompanije žele da se njihovi kupci ponovo vraćaju, više kupuju, svojevoljno šire glas o svom pozitivnom korisničkom iskustvu zastupajući ih na taj način i to besplatno. 

To se može postići proaktivnim poboljšanjima u poslovanju koja unapređuju lojalnosti kupaca. Da bi znale šta i na koji način treba promeniti/poboljšati, kompanije moraju da dosledno i objektivno prikupljaju povratne informacije korisnika usluga i kontinuirano inoviraju i nadograđuju nivo pružanja usluga. U takvom okruženju, efikasne metrike za merenja ponašanja i stavova kupaca dobijaju veliki značaj jer pružaju informacije potrebne za usmeravanje aktivnosti radi postizanja cilja.

Međutim, treba izabrali metriku, primeniti je i rezultate upotrebiti i iskoristiti na najbolji mogući način. Sve to nije jednostavno jer se na početku samo ređaju pitanja na koja treba pronaći odgovore: šta se meri, na koji način, šta pitati, ko treba da meri, koliko vremena može da posveti vaš kupac da odgovori na pitanja, koje su mogućnosti vašeg tima da iskoristi maksimum informacija od raspoloživih podataka, koliko često mogu da se traže povratne informacije, kakav će biti odziv, koji uzorak odabrati...

Adverto Metrics može da preporuči i organizuje programe merenja lojalnosti kupaca/klijenata:

  • Net Promoter Score®
  • Customer Effort Score 

za vašu delatnost i u skladu sa vašim standardima i ciljevima. 

Naša posvećenost svakom klijentu omogućava postizanje ciljeva uz optimalan odnos kvaliteta i cene.