Kome je potreban mystery shopping?

Da li želite da saznate…

  • šta se zaista događa na Vašim prodajnim mestima i o to iz ugla Vaših svakodnevnih kupaca?
  • kako se Vaši zaposleni ponašaju prema kupcima?
  • da li prodavci prezentuju Vaše proizvode ili usluge u skladu sa Vašim standardima?
  • kako da postignete bolju uslugu i da se po tome razlikujete od konkurencije?
  • šta treba da popravite u kvalitetu usluge kako biste povećali zadovoljstvo kupaca i prodaju?

Sa Adverto Mystery Shopping možete dobiti odgovore na ova pitanja. Naši Mystery shopping programi za različite delatnosti omogućiće Vam da u potpunosti razumete kupce i poboljšate uslugu.

Mystery shopping-om možete da postignete:

  • poboljšanje kvaliteta usluge, zadovoljstva kupaca i na osnovu toga povećanje prodaje
  • dobijete informacije na osnovu kojih možete da prepoznate „kritične tačke“ i eliminišete ih dodatnom edukacijom za zaposlene
  • motivišete radnike uspostavljanjem sistema nagrađivanja na osnovu rezultata poseta tajnih kupaca
  • utičete na opštu svest zaposlenih o važnosti kvaliteta usluge za celu kompaniju
  • merljiv nivo kvaliteta usluge u odnosu na konkurenciju sa ciljem sticanja prednosti
  • merljiv nivo kvaliteta usluge telefonske i e-mail komunikacije s kupcima ili klijentima sa ciljem njenog usklađivanja sa kvalitetom usluge u prodajnim objektima

Istraživanja pokazuju:

  • Samo četiri odsto kupaca koji dožive lošu uslugu se žali, a ostali jednostavno odlaze i svoju „negativnu priču“ dele sa još devet do 20 osoba.
  • Od onih kupaca koji napuštaju određeno prodajno mesto, čak njih 68 odsto ga napušta zbog loše usluge i neljubaznosti.
  • Pet puta je skuplje dovesti novog kupca nego zadržati starog.
  • Svaki jako zadovoljan kupac je najbolji „nosilac“ besplatne reklame.

Mystery shopping je jedini način da saznate šta se zaista događa u Vašim i prodajnim mestima konkurencije i to iz jedinstvene i najvažnije perspektive – kupca, i tako dođete do ključnih informacija za poboljšanje usluge.

Koja je korist od Mystery shopping-a?

  • povećava nivo kvaliteta usluge
  • utiče na povećanje prodaje
  • omogućava visok nivo zadovoljstva kupaca svuda i sve vreme
  • poboljšava razmevanje kupaca
  • utiče na lojalnost kupaca
  • unapređuje brend kompanije
  • nadzire kvalitet usluge konkurencije
  • stvara prednost u odnosu na uslugu konkurencije
  • prati i poredi nivo kvaliteta usluge u periodima
  • motiviše zaposlene
  • omogućava rano otkrivanje grešaka
  • prepoznaje kritične tačke u usluzi
  • gradi ukupnu svest o važnosti odnosa s kupcima

Adverto Mystery Shopping može da kreira specifičan Mystery Shopping program za Vašu delatnost, standarde i ciljeve. Naša posvećenost svakom klijentu omogućava postizanje ciljeva uz optimalan odnos kvaliteta i cene.

Ovaj sajt koristi kolačiće u cilju obezbeđivanja najboljeg korisničkog iskustva u skaldu sa politikom privatnosti.