Najčešće postavljana pitanja

Zašto da koristim Mystery shopping? +

Istraživanja pokazuju:

  • Samo četiri odsto kupaca koji dožive lošu uslugu se žali, a ostali jednostavno odlaze i svoju "negativnu priču" dele sa još devet do 20 osoba.
  • Od onih kupaca koji napuštaju određeno prodajno mesto, čak njih 68 odsto ga napušta zbog loše usluge i neljubaznosti.
  • Pet puta je skuplje dovesti novog kupca nego zadržati starog.
  • Svaki jako zadovoljan kupac je najbolji "nosilac" besplatne reklame.

Mystery shopping je jedini način da saznate šta se zaista događa na Vašim i prodajnim mestima konkurencije i to iz jedinstvene i najvažnije perspektive - kupca, i tako dođete do ključnih informacija za poboljšanje usluge.

U kojim delatnostima imate iskustvo? +

Naši klijenti su iz delatnosti: finansijski sektor, trgovinski lanac, auto industrija, informacione tehnologije, maloprodaja kozmetike, maloprodaja podova, maloprodaja dečije odeće i obuće, modna industrija, maloprodaja sportske odeće i obuće, proizvodnja konditorskih proizvoda...

Koliko puta je potrebno posetiti jedan prodajni objekat da bi se ocenilo stanje? +

Da bi se ocenilo stanje, potrebno je minimalno dve posete jednom prodajnom objektu u mesecu kada se vrše posete. Ako je objekat velike površine ili postoje posebni ciljevi klijenta, adekvatan broj poseta može da bude i znatno veći. Kao i potreba za kvalitetnom uslugom, Mystery shopping je najefikasniji kada se radi u određenom kontinuitetu. Preporučujemo kvartalno organizovanje talasa poseta u određenom mesecu, a između talasa poseta dodatnu edukaciju zaposlenih.

Koliko to košta? +

Cenu izražavamo po poseti i formiramo je za svaki projekat posebno s obzirom na brojne faktore koji na nju utiču kao što su vrsta delatnosti, težina zadatka na osnovu scenarija, broj poseta u mesecu i dr.

Kako kontrolišete kvalitet poseta? +

Postoji više faza osiguranja kvaliteta poseta:

  • osiguranje autentičnosti posete tajnog kupca (ugovorna obaveza, isplata honorara nakon završetka projekta i potvrde o kvalitetu, obaveza upisa mnoštva detalja sa posećenog mesta, materijali i brošure sa prodajnog mesta)
  • interna kontrola i eliminacija grešaka (detaljna kontrola project manager-a, dodatni telefonski intervjui sa tajnim kupcima oko eventualnih kontroverznih ili nelogičnih odgovora)
  • ponavljanje posete (sve posete u koje klijent ili mi eventualno posumnjamo, ponovljamo o sopstvenom trošku).

Kako se dobijaju izveštaji? +

Detaljni izveštaji poseta, rezultata i statistike prikazuju se u našem Online softveru kojem omogućavamo pristup dodeljivanjem korisničkog imena i šifre. Izveštaji sa terena su vidljivi već u roku od 24-48 časova nakon što je obavljena poseta, a pristup softveru je omogućen 24 časa dnevno sa bilo kog računara u svetu koji ima pristup Internetu. Zaštita podataka je obezbeđena 128-obitnom SSL (Secure Sockets Layer) enkripcijom koja je industrijski standard u bezbednim Internet komunikacijama. Koristi ga 99 odsto važnih Internet prezentacija kao što su banke, kompanije za online ulaganja, berzanske transakcije ili kupovinu.

Nakon završenog projekta, vršimo analizu podataka u okviru finalnog pismenog izveštaja koji je usmeren na informacije značajne za preduzimanje konkretnih koraka za poboljšanje usluge. Izveštaj sadrži i naše predloge za kvalitetniju uslugu.

Gde sve imate tajne kupce i kako ih obučavate? +

Nasi tajni kupci su spremni da obave zadatke u svim većim gradovima Srbije, a često i onim manjim. Oni su lokalni tajni kupci i najčešće obavljaju posete u mestima gde žive. Svi tajni kupci prolaze nekoliko standardizovanih Mystery shopping testova koji ocenjuju sve njihove osobine potrebne za kvalitetno obavljanje zadataka poseta.